Zendingen en retourzendingen

Verzending van uw pakket met Bpost

Wie een pakje verstuurt of moet ontvangen, kan het opvolgen met onze online tool Track & Trace. Die geeft de status van het pakje in real time weer. Dat gaat heel eenvoudig in zijn werk.

Je hoeft daarvoor enkel de cijfers van de streepjescode op je verzendingsetiket, betalingsbewijs of afgiftebewijs in te voeren (zonder spaties).

Je hebt twee mogelijkheden om pakjes terug te sturen:

  • Via een retouretiket of instructies voor de terugzending bij het pakje. 
  • Omwisselen in de winkel

Als een pakje beschadigd of verloren geraakt, kan alleen de afzender daar een klacht voor indienen.
Neem zeker en vast contact als het pakje verloren of beschadigd geraakt.
Als afzender kunnen we een klacht indienen. We antwoorden binnen de week.

Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering. Behandelingskosten zijn vaste bedragen, terwijl vervoerskosten afhankelijk zijn van het totaalgewicht. We raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht. Uw pakket wordt op eigen risico verzonden, maar er wordt bijzondere zorg besteed aan breekbare voorwerpen.